Thunder's Place

The big penis and mens' sexual health source, increasing penis size around the world.

Turkish Club

Geçen alışveriş yaparken johnson’s baby pudra aldım bugünkü rutinde kullanma fırsatım oldu ıslak bez sonrası stretch için, sürtünmeyi tamamen önledi daha iyi germe sağladım. Forumda bazıları kullanıyordu alayım dedim.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Originally Posted by grozajpg

Geçen alışveriş yaparken johnson’s baby pudra aldım bugünkü rutinde kullanma fırsatım oldu ıslak bez sonrası stretch için, sürtünmeyi tamamen önledi daha iyi germe sağladım. Forumda bazıları kullanıyordu alayım dedim.

Reis bende de stretch yaparken sürtünme kayma falan oluyordu,bir tane tuvalet kağıtı koparıp başın altına sarıyorum miss gibi çekiyorum.Zaten oraya bişey koymazsak kayıyor yani,çekerken full kuru olsa bile.


👭

Originally Posted by grozajpg

Hatun asyalı değilse sıkıntı yok alışır zamanla anal sekse nasıl alışıyorsa kadın buna da alışıyor. Şimdi düşün BMW ye bindiğini birden Reno’ya geçtiğinde nasıl hissedersin? :D

Biz de asyalı sayılırız.Zaten aga bi anda 20 cm yapcak değiliz öyle her santimi denemiş olucaz.17-18-19 hepsini deneyimleyeceğiz çok şanslıyız.Ama o aşamalara gelelim önce xD


👭

Originally Posted by Evo1889
Biz de asyalı sayılırız.Zaten aga bi anda 20 cm yapcak değiliz öyle her santimi denemiş olucaz.17-18-19 hepsini deneyimleyeceğiz çok şanslıyız.Ama o aşamalara gelelim önce xD

Umarım geliriz.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Yav millet aletini sakatlar ben elimi sakatladım.Şu başparmağımla işaret parmağımın arasındaki yer sızlıyor xD.Sokayım böyle stretche


👭

Hahaha zor zanaat eli sakatlamak.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Bu ay rutinlerimi hiç iyi yapamadığımı düşünüyorum henüz hiç ölçüm yapmadım ama yine +0,5 alabileceğimi hiç sanmıyorum ilaç falan da alıyorum alerjik sebeplerden o da sürekli yorgun hissetmemi sağlıyor. İlk ay aldığım 0,5 cm’nin kesinlikle Bathmate geçmişimden dolayı olduğunu düşünmeye başladım. 2 ayda +1 cm hayal gibi bir şeydi zaten gerçi enseyi karartmak için henüz erken bu ayın 28’inde ölçüm yapacağım 1 rutin firem olduğu için.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Bilemiyorum aga keşke Bathmate yaptığın zamanlar ölçüm yapsaydın kafalar karışmazdı.Yalnız sen 19. günde 0.5 cm aldın bence sırf egzersizlerden kazanmış olabilirsin.Ben de 15 kasımda ölçüm yapcam.Adam gibi jelqing yapmaya yeni alıştım.İlk 10 günümü çöpe atıyorum.


👭

Bathmate yaparken ölçmüştüm kesik kesik 1-2 ay yapmıştım zaten sadece 0,5 cm kalınlık vermişti uzama vermedi belki jelq rutinleriyle uzamaya katkı sağlamış oldu diye düşünüyorum.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Öyle olmaz aga.Katkısı olmuşsa o zaman olmuştur.Senin o 0.5 uzatman egzersizlerden.


👭

Originally Posted by Evo1889
Öyle olmaz aga.Katkısı olmuşsa o zaman olmuştur.Senin o 0.5 uzatman egzersizlerden.

Belki tetiklemiştir diye düşündüm bilemiyorum. Dün Solgar L-Arginine 500 Mg sipariş ettim her forumda takviye olarak öneriyorlar.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Onun mantığı yaralanmaları hızlı iyileştirmesi,gelişimleri hızlandırma falan. Body yapan bi abim kullanıyordu.Almaya değer mi?Ancak birdahaki ay alabilirim zaten.Da mesela onu kullandıktan sonra aletimiz daha sağlam olur belki daha esnetip mikro yırtık açamayız büyütemeyiz.

Attached Images

👭

Bize en çok yarayan özelliği kan akışını deli gibi hızlandırması olacak. Bu işte kan akışı önemli. Kullanmayı bıraktığında kanın normalde nasıl bir akış sağlıyorsa o derece katkısı olacak jelqin. Bunu kullandığın süreçte gelişme biraz hızlanacak o kadar yani.

Nitrik Oksit sentezi için öncü
HGH ve insülinin salınımının uyarılması .
Bağışıklık fonksiyonunu geliştirir.
Karaciğerde amonyak nötralize yardımcı olur.
Timus bezinin aktivitesini düzenler.
Kan basıncının stabilizasyonu.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Evo geçmiş olsun dostum. Eli sakatlamakta hakikaten zor :D Benim şuan sarkık uzunlukta gözle görülür bir gelişme var. Ölçümü ay sonu yapıcam bakalım. Bu iş gerçekten işe yarıycak gibi görünüyor.

Originally Posted by melomel

Evo geçmiş olsun dostum. Eli sakatlamakta hakikaten zor :D Benim şuan sarkık uzunlukta gözle görülür bir gelişme var. Ölçümü ay sonu yapıcam bakalım. Bu iş gerçekten işe yarıycak gibi görünüyor.

Eyvallah babacan geçti nerdeyse.Tabiki işe yarayacak boşa mı yapıyoruz.


👭

Top

All times are GMT. The time now is 02:28 PM.