Thunder's Place

The big penis and mens' sexual health source, increasing penis size around the world.

Turkish Club

Hadi bakalım. Şu an ben senin planladığın gym,beslenme,kegel düzenini uyguluyorum ve halen kazanç alıyorum. Mahremiyet sorunun yoksa disiplin de varsa yaparsın. İlk 3 ay hiçbir zaman alamayacağın bir hızda kazanç alacaksın ligament gevşemesinden. Zurnanın zırt dediği yer tunica yapısını germe safhasında olacak. Zaten o kısımda ya bırakırsın ya da devam edersin. :D Yaşın da genç belki normal büyümen bile olabilir.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

hocam,antrenmanım şöyle:

-5 dk penisi ısıtma

-5 dk stretch

-10 dakika jelq

-50 tane kegel

doğru mudur?

ve kaç gün on kaç gün off olmalıyım?

Ben de 3on1 off a geçtim agalar.10 dk stretch ekledim.


👭

10 dk ısıt dawn.


👭

jelq egzersizi hem kalınlığa hem de uzunluğa etki ediyo mu arkadaşlar?

Evet her ikisi de.Daha çok kalınlık.%60-70 erekt halde yapacaksın ideali budur.


👭

Islak jelq yapacaksan sabun şampuan sakın kullanma siğil yapıyor.Güzel vazelin ya da bebek yağı kullan.


👭

Originally Posted by dawn

jelq egzersizi hem kalınlığa hem de uzunluğa etki ediyo mu arkadaşlar?

Ereksiyon seviyene bağlı. Yüksek seviye(%80-90) kalınlığa etki eder, düşük seviyede(%50-70) uzunluğa etki eder. Düşük ereksiyonda penisin gerildiğini hissedersin.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Evo, devrem hoşgeldin. :D Ne durumdasın rutinlerde devamlılık sağladın mı?


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

.ameliyatla kalınlaştırılan ve büyütülen penis ve manuel büyütülen penis arasındaki farklar nelerdir? hiç uğraşmayıp bıçak altına yatmak mantıklı mıdır,yeni teknikler var diye duydum penise zarar vermeyen? ayrıyeten doktorlar jelq tarzı uygulamaların zararlı olduğunu ve tek çözümün ameliyat olduğunu söylüyorlar bu konular hakkında tecrübeli arkadaşlar ve bizzat doktorla iletişime geçmiş arkadaşlar varsa yeşillendirirse sevinirim,diğer cevaplar için de çok teşekkürler

Kendimdeki değişimi ve Progress Reports and Pictures’daki değişim konularını gördükçe tek çözümün ameliyat olmadığını görmüş olduk. Kalınlaştırma basit penise yağ enjekte ediyorlar 6 ay 1 yıl kalıyor sonra gidiyor eski haline dönüyor, tekrar tekrar yaptırılan bir iş. Uzunlukta ligamenti %70 kesip 1-3 cm arası uzama alıyorlar. Yaptıracaksan bu konuda Oytun İdil donanımlı görünüyor videolarında anlattıklarından anladığım kadarıyla gerisi hamaset yapıyor bilimsel konuşmuyor. Ameliyatları kolaylaştırmak için kendi geliştirdiği aletleri bile var. 1-3 cm bana yeterli olur zamanım yok param da var diyorsan olabilir. Bizim uyguladığımız yöntem uzun soluklu.


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

zamanım var lakin param yok.bi de önemli bi organ olduğu için bıçak altına yatmanın olumsuz sonuçları da ağır oluyor maalesef.tek eksiğim biraz motivasyon galiba… onu da sizlere sora sora,olumlu dönütler ala ala aşarım umarım

açıkçası +3 cm uzunluk kazanmak istiyorum.bunun için de artık ne gerekiyorsa yapacağım. diğer postlarda veya bu grupta bu uzunluğu kazanan hatta geçen arkadaşlar var mıdır?

Zamanın varsa ameliyatı boşver. Acemi kazançlarından sonra motivasyonun tavan yapacaktır. :)


Start: 24/08/18

Current: 11/12/19 | Length: +3 cm Girth: +0.5 cm (Fat pad: 2/1 cm)

LG Hanger Start: 17/05/20

Top

All times are GMT. The time now is 07:35 PM.